Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CortaCircuito

Proč ne?

- Třeba proto, že ten člověk je naprosto nedotčený realitou - rozumí možná svému malému obchodu, možná dokonce párkrát zašel do parlamentu a senátu a "trochu ovlivnil něco" co se týkalo jeho branže. O ostatních věcech ví možná jen to, že

- Je to pošuk, který pro popularitu klidně vylije vaničku i s dítětem... krásnou ukázkou je jeho útok na vše co v 99.9% případů funguje v pořádku ... ale by to zrušil jenom proto, že to v jednom okrajovém případě selhalo. (Soudy, dávky, exekutoři).

- Je naprosto nepolíbený právním řádem české republiky, ústavou a organizací státní správy... vůbec se netají tím, že by prováděl opatření, která jsou v naprostém rozporu s ústavou. V podstatě prohlašuje, že by se choval jako nějaký císařpán...

+1/0
23.10.2012 14:20

aldaliny

Proč ano? Proč ne?

Neříkal bych tomu hned rasismus nebo jakýkoliv jiný marasmus...Vzpomínám si jak babička vyprávěla o "Tatíčkovi" Masarykovi a at se to někomu líbí nebo nelíbí Češi jsou tradiční. Upjatí na tradice. I když by bylo normální aby schopný člověk jako T. Okamura je , stal se prezidentem...

Pokud vím panuje přesvědčení že pocházíme z opice....Pokud vím tak u opic je jeden vůdčí samec a jeho harém opic... Normální by bylo kdyby jsme i my žili jako ty opice (máme to přeci v genech...)

Nežijem tak. Nevím jestli to je dobře nebo špatně , ale je dnes normální že žijeme v párech a na vícečlenné soužití se koukáme skrze prsty...A asi nikdo z čechů nechce se koukat sám na sebe skrze prsty.

Prezident je sice hlava státu , ale když tak koukám tak je to jen figurka,která nemá šanci na větší úspěch čemukoliv vzdorovat.

I přesto všechno si nedovedu představit že by hlavou státu republiky byl Japonec, Eskymák,Rus,Američan....

+1/0
23.10.2012 14:03

MaBla

Také mně přišel email s odkazem na tento článek.

Pokud je to součást kampaně pana Okamury, pak je to další důvod, proč ho volit nebudu.

0/0
23.10.2012 13:11

Vladimír Mlynář

Tomio Okamura

T.O. je jistě sympatický člověk, úspěšný podnikatel a to zejména pro svoji vrozenou ctižádostivost a houževnatost, kterou patrně  dostal do vínku díky své částečně asijské krvy . Jen velmi pochybuji o tom, zda právě , úspěch kterého dosáhl v oblasti svého podnikání a jeho ctižádost  a houževnatost,  je dost,  pro prezidentskou  funkci o kterou usiluje. Chybí mu především zdravá sebereflexe, pro jejíž absenci není schpen rozlišit, kde je rozumná  hranice pro jeho usilování.  Posezení  v senátu, mu umožní o věcech více přemýštet, takže je pro něho samotného, jeho senátorské křeslo prospěšné. Jinak tam bude zbytečný, jako všichni ostatní jeho spolusenátníci.

Nemohu závěrem mého příspěvku jmenovat  bohužel nikoho, koho bych na hradě viděl raději, než Tomio Okamuru, protože mezi kandidáty se nikdo takový nenachází. Počínaje soudruhem Fišerem, přes strýčka Zemana  a konče opravdu nenahraditelnou  dvojicí  bosorek Bobošíkovou a Samkovou.

0/0
23.10.2012 12:36

Papez

Nevim proc mi prisel mail s timto blogem !

Patrim mezi ty, kterym prisel mail s timto blogem na pracovni adresu. Ze to bylo soucasti neoficialni kampane pana Okamury? To by odpovidalo jeho metodam:) U mne ale nepochodi, protoze patrim k jeho kritikum.

http://janpapez.blog.idnes.cz/c/239013/Tomio-Rocky-Okamura-chranenec-kmotru-nebo-uzitecny-pitomec.html

+1/0
23.10.2012 12:32

BioMamma.cz

Radikální změna by byla ŽENA

Navrhuji jinou, dostatečně radikální změnu: ženu-prezidentku. Podporuji Táňu Fischerovou (www.prezidentka.cz) ..

0/0
23.10.2012 12:19

hanah7

Re: Radikální změna by byla ŽENA

Proboha proč? Slyšel jste o ní něco, když byla poslankyní ?

0/0
24.10.2012 23:23

czppk

trochu nechápu postup autora

Před chvílí jsem dostala mail na pracovní adresu s odkazem na tento článek. Vůbec nechápu, co tím bylo zamýšleno - zvýšení sledovanosti článku? Nebo má snad autor nějaké tajné informace o mém smýšlení? Jako že bych třeba pomocí našich klientů (osob se zdravotním postižením) dopomohla p.Okamurovi k prezidentskému křeslu? Co dělá nebo nedělá pan Okamura je mi šumák od té chvíle, kdy jako mluvčí asociace (či toho druhého uspořádání) cestovních kanceláří nebyl schopen odpovědět (i přes urgence) na mé 2 maily. Beru ho tudíž jako nespolehlivého člověka a mluvku - naštěstí nekandidoval za náš obvod. Takže pane autore - neobtěžujte mne nevyžádanými maily -  pokládám se za tolik gramotnou, že si dokáži v rámci tohoto tématu vyhledat a přečíst to co chci já a co mne zajímá - a věnuji se tomu v soukromí a ne v pracovní době.

+3/0
23.10.2012 11:59

judi01

Re: trochu nechápu postup autora

Také jsem dostala tento odkaz na pracovní email, zajímavé....:-(

+3/0
23.10.2012 12:16

pandomaci1

Re: trochu nechápu postup autora

Správná reakce. Pro obeslání tohoto nevyžádaného mailu byly použity adresy ze zakoupené databáze. Dle všeho se jedná o zaplacenou volební kampaň, která bohužel na průměrně inteligentního jedince působí až příliš okatě. Řekl bych, že takto trapně provedený blog by prokouklo i malé dítě.  Pane Okamuro, přestože jsou Vaše ambice vysoké, smiřte se s tím, že na něco takového nemáte. Příště alespoň nenechávejte obtěžovat normální lidi kteří si to nepřejí a raději si pročtěte zákon který projednává nevyžádanou internetovou reklamu! ;-€

+2/0
23.10.2012 12:17

plooter

Re: trochu nechápu postup autora

Jsem autorem tohoto článku. Nemám nic společného s panem Okamurou, je to mířeno jako otazník na zamyšlenou pro lidi, co ho odsoudí, aniž by ho znali. Jsem nestranný a je to jeden z nápadů.

Neexistuje žádná komerční databáze. Přišel mi nevyžádaný mail, který v poli adresa měl cca 3500 adres. Místo odpovědět jsem omylem klikl na odpovědět všem. Nejedná se o žádnou kampaň, také nevím, co bych tím získal.

Trapně provedený blog? Je starý měsíc a je to můj osobní blog;-) Klikat jste nemusel. A protože se to neshoduje s Vaším: "Prokouklo i malé dítě" Evidentně ne:-)

Za ty nevyžádané maily se omlouvám, ale zase tak moc to snad nebolelo.V

0/0
23.10.2012 12:38

dominazkomina

Re: trochu nechápu postup autora

Jistě, vy jste kliknul na "odpovědět všem" asi tak stejným omylem, jako pan Rath dostal omylem pár milionů v krabici od vína. Běžně na spamy odpovídáte odkazem na váš trapný blog? Myslíte že běžně spamy chodí s adresáty v hlavičce mailu? Máte copak národ za bandu idiotů? Příště nám tu zkuste napsat třeba tu o Perníkové chaloupce, ať se aspoň zavděčíte dětem. Rv

+2/0
23.10.2012 13:11

plooter

Re: trochu nechápu postup autora

Jste trapná/ý, chápete věci výhradně po svém, o tom svědčí i Vaše přezdívka...RvRv

0/0
23.10.2012 13:36

CortaCircuito

Re: trochu nechápu postup autora

A jeje - heleď človíčku - email není pro spoustu lidí černá krabička...

1) SMTP protokol neumí 3500 otevřených adres v jednom emailu.... (tolik k tomu, přišel mi mail s 3500 adresáty)

2) Pokud bys kliknul odpovědět všem - pak by všichni adresáti byli uvedeni i v tvém mailu, jenže tam nejsou ... (tolik k tomu kliknul jsem ...)

3) A tomu spammerovi jste poslal přátelskou odpověď s linkem na čerstvě vydaný blog... ?

To je ale náhodička...

+1/0
23.10.2012 14:24

plooter

Re: trochu nechápu postup autora

Ano, na spamm reaguji po svém, stejně, jako mnozí z Vás. Já regauji přátelsky, někteří reagovali na mou zprávu (SPAMM) dosti nevybíravě. Každý jsme holt nějaký...;-)

0/0
23.10.2012 14:46

habásko

Byla by ho tam škoda....

... protože v našem  ústavním pořádku toho prezident moc nemůže. Předseda vlády nebo poslanecké sněmovny, ano, ale právě na prezidenta je ho škoda.

0/0
23.10.2012 11:55

garbargar

Jeho oči mi teda fakt nevadí ...

Jaké má pak Okamura oči mi celkem nevadí a že je v této zemi potřeba změna s tím také souhlasím, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že tou potřebnou změnou je osoba pana Okamury. Pravda pana Okamuru osobně neznám,ale to vlastně žádného z kandidátů na prezidenta, takže si jako většina našich občanů budu muset vybrat podle toho jak se prezentuje na veřejnosti a v médiích a jak na mě působí ... no a pan Okamura na mě působí jako všeuměl, který umí a rozumí všemu, ale pořádně vlastně ničemu ... prostě učebnicový populista a těch tu máme v různém "vydání" víc než dost ... To už by možná byl leší kandidát Chuck Norris - ten umí taky všechno, jenže něco dokonce dvakrát ;-)

+2/0
23.10.2012 9:46

misaviki

.

Jaký on je Japonec :-/ má trošku jiné oči, ale jinak má do asiatů obecně velmi daleko - vlasama, vzrůstem, stavbou postavy. Vypadá trochu jako můj bývalý přítel, který neměl jako předky žádné asiaty. Taky sám někde říkal, že když v Japonsku řekne, že jej v ČR považují za Japonce, tak se tomu Japonci velmi diví. Myslím, že to má těžké, tady jej považují za Japonce, tam za Evropana. Taky by mě zajímala jedna věc - v souvislosti s ním je používáno slovo populista. A všichni jak ty ovce to opakují. Akorát nevím proč.

+5/0
22.10.2012 13:35

Smrť

Re: .

Protože vyslovuje názory, které jsou mnoha lidem blízké... a když někdo říká něco, s čím spousta lidí souhlasí, pak se vžilo odpůrci oblíbené slovo "populista";-)

+2/0
22.10.2012 14:05

pěnice

A k té minulosti a čitelnosti- to si děláte srandu ?

To by museli být všichni ti poslanci a senátoři svatí, realita je však jiná. Nebo jsme je špatně "přečetli"?

+1/0
22.10.2012 11:39

pěnice

Re: A k té minulosti a čitelnosti- to si děláte srandu ?

To bylo proJirka 1965

0/0
22.10.2012 11:40

čirokéz

Pan Okamura

Pan Okamura se mi jeví jako velice inteligentní a chytrý člověk. A kdyby usedl na královský trůn po Václavu V. Ješitném, tak bych s tim neměl vůbec žádný problém. Akorát by se na Hradě při předávání funkcí udělala inventura propisek.

+1/0
22.10.2012 11:39

pěnice

Nevím,

co vše prezident může,ale jsou tací,co mohou udělat aspoň něco a přesto neudělají nic.

+1/0
22.10.2012 11:35

Smrť

Mně by se Tomio víc zamlouval jako premiér.

Prezident je přece jen taková maňásková funkce pro prezentaci v zahraničí, jeho vliv na domácí politiku je minimální.

0/0
22.10.2012 11:03

jirka1965

Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Důvod -je to populista, který slibuje to, co prezident nemůže nikdy splnit. To by musel mít naprosto jiné pravomoci. No a pak u prezidenta očekávákm nějakou politickou minulost a pan Okamura je senátorem od soboty. To je tak krátká politická minulost, že absolutně není čitelný.

+3/0
22.10.2012 11:01

Smrť

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Krátká politická minulost? Takže ještě není zkažený mocí, zkorumpovaný a odtržený od reality. Mně to přijde jako pozitiva.

+3/0
22.10.2012 11:05

plooter

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Od doby, co sleduji politiku jedním okem si pamatuji jedno. V politice u nás vždy nejvíc zabrali a radikálně MĚNILI ti, co byli naprosto noví. Dokonce i Paroubek se prvni dva roky choval solidně, Fisher jakbysmet, každý se na začátku víc snaží. Proto si myslím, že nejvíc udělají ti noví, než ti, co už znají tajné cestičky z vlády do své kapsičky ;-)

+1/0
22.10.2012 11:07

pěnice

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

S tím souhlasím,že noví ještě nemají ty mafiánské vazby.

+1/0
22.10.2012 11:34

jmajaku

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Myslim,ze by nam to jen prospelo. Doufam,ze bude pan Okamura,jedno v jake funkci,prosazovat to co temer vsichni vime,ale nevime anebo jsme moc pohodlni se do "toho pustit". A mozna,ze je pan Okamura vic Cech nez mnozi "pravi".

A ze ma geny odjinud - to jen dar,ktery mu trochu zavidim. A jsem moc rad,ze nema politickou minulost. Ti dlouholeti politici z povolani jsou olepeni ruznymi parazity a manipulanty.Chcete nahoru? Pak vzdy za nejakou protisluzbu-mafie

vita.A myslim,ze mi pan Okamura da za pravdu kdyz ho nazvu Cechem s japonskymi koreny.

+3/0
22.10.2012 11:43

firer.diskuze

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Pan Okamura je zcela jistě Moravan, nikoliv Čech![>-]

0/0
22.10.2012 11:49

plooter

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Já jsem Moravák jak poleno, ale jsem především Čech, protože jsme Česká republika. A tohle to hraničení a rozlišování na Moravu a Čechy je přesně to, co nás rozděluje. Já jsem Čech, přestože celý život žiji na Moravě ;-) A Prahu mám rád stejně jako Ostravu, jen Zlín je domovem, tak k němu mám blíže.-)

+1/0
22.10.2012 12:03

firer.diskuze

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Můžete mít vícero občanství, ale národnost jen jednu. Skot není Angličan, Čech není Moravan.

0/0
22.10.2012 15:02

lutra

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Můžete být konkrétnější, co takového SLIBUJE?

+1/0
22.10.2012 12:23

plooter

Re: Tomio Okamura na Hrad? Ne!

Také by mne zajímalo, co takového slibuje?

Když se v politické diskusní konfrontaci se tká Okamura s ostříleným politikem, je jasné, že se nemá o co příliš opřít, protože nebyl v centru dění. Je tedy celkem logické, že vychází ze znalostí médií a jedná populisticky. Je to také jediná cesta, jak získat přízeň voličů. nedělal bych to jinak. Jakmile bude Okamure sedět v horkém křesle v roce 2018, už se nebude jednat o populismus.

+2/0
22.10.2012 12:35





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.