Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

F36e24l23i97x 20H71o61r44á90k

30. 11. 2012 13:19

Souhlasím s titulkem. Finále jsem sice neviděl, ale stačilo mi, jak v nějakém předchozím dílu Lucie Bílá zlikvidovala přímo na pódiu jakéhosi poloamatéra jen proto, že na sebe prásknul, že se svou skupinou zpívá za peníze v domovech důchodců. "Hvězdu" to tak rozpálilo, že tam málem předvedla hysterický záchvat. Šel z ní takový strach, že jí Slávik s Dejdarem dali raději za pravdu. Bílá se dost hloupě domnívá, že když může ona, Gott a jiné hvězdy zpívat v domovech důchodců grátis v rámci charity, musí to tak dělat i ta poslední šmíra. S touto debilní logikou by se musel stydět i personál domova důchodců, že za svou práci bere peníze. :-/

8 1
možnosti
TS

To mi na tom vadí nejvíc. V porotě je Slávik, to je profík, pak Dejdar, ten je v poho, a pak Bílá, ze který se k mýmu zděšení stává jakýsi morální arbitr mladých. Asi jako kdyby si na světici hrála Madonna (ber to jako kompliment, Luci ;). Obě mají skvělou kariéru, obě mají divokou minulost a obě svého času podnikly kroky, které v sedmnácti (publikum) prostě pochopit nelze. Madonna hřešila víc, ale chytla to za lepší konec - píše knížky pro děti, a i když děti nemám, tohle se mi líbí víc, než ovlivňování myšlení teenagerů. Navíc se do toho vžila moc a její uvádění Českých lvů byl strašnej trapas. Asi bysme jí měli napsat ;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Už se těším, až jí někdo konečně sesadí z toho 1.místa ve Slavíku. Už je to trapný, přitom máme tolik lepších zpěvaček.

Ale asi ze mě mluví zaujatost, já jí prostě nemám rádaRv

5 2
možnosti
Foto

O Slavíčky mi ani nejde, není to sice můj styl, ale zpívá celkem dobře. Je to ale jako s Gottem...až navěky Amen. Ale že se neustale profiluje do role světice mi trošku vadí...pořád po lidech pomrkává, pořád ať dělají dobro...a pak tohle? V televizi?

5 1
možnosti
JP

J77o60h49n 30P27e43t11r34e54s

30. 11. 2012 12:12

Švadlena se odkopala,že.Ostatně,to není poprvé-vždyť ona už je přeci dlouhouhodobě  fanynkou ODS a jejího býv.šéfa...:-/Ja bych chtěl znát její prospěch na ZDŠ!A vězte-fakt nejsem závistivej...;-D8-o

4 0
možnosti
PK

P83a35v88e38l 10K83u42l86a

30. 11. 2012 11:34

Nechci hájit Lucii Bílou, protože to evidentně přepískla. Ale jestli je tu někdo skutečně "kráva", tak je to produkce, která tuto možnost navrhla. Ani bych se moc nedivil, kdyby to bylo právě z tohoto důvodu. Aby to bylo dramatičtější. Možná by byli nejraději, kdyby se tam kvůli tomu soutěžící porvali. To by teprve bylo něco !!Rv

6 3
možnosti
Foto

Víte, všechno je to o lidech. Klause kritizují za pero, v senátu se to řeže pohlavkama a každý si za svůj počin nese zodpovědnost. Přímé ovlivnění hlasování, kde se jedná o peníze mi přijde podlé. Urazit člověka v době, kdy se na TV dívá 2 milony lidí je hloupé!

7 1
možnosti
JZ

Nechci kritizovat vyjádření paní Bílé,ovšem vzhledem ke skutečnosti,že na závěr  v pořadu vystoupila řada zajímavých lidí,pak návrh produkce, víceméně  vyjadřoval většinové mínění diváků.Razantní ne! od dotyčného pána ,svědčí,že jeho vystoupení nebylo jen jeho ,ale byla to akce širšího teamu,který se na výhře domluvil a zřejmě investovali spoustu peněz.Jinak v tak napjaté atmosféře, jeho rozhodnutí svědčilo a jistotě výhry.Však se nám to vrátí,byla asi dohoda celého spolku kolem pana Dowise. Domnívám se ,že velká část veřejnosti tak jeho radikální slova chápala.Sám popisuje,že není autorem jím využité techniky,ale je asi dobrý kreslíř.Výhra byla spravedlivě udělena .

2 3
možnosti
MK

Není nad to se nedívat na televizi. Člověk má pak méně zbytečných starostí:-)

2 0
možnosti
TK

To ovšem bylo od sluníčkové Lucky nepěkné. Ale vy byste také neměl takhle ošklivě o někom mluvit, to se nesluší. Ony ty peníze patří produkci a jestli je nabídne jednomu tatrmanovi nebo 10 tatrmanům je jenom její věc, víte to? A pak se tatrmani mezi sebou pohádají, jako kdyby netušili, že nejsou na půdě akademie věd, ale v obskurním pořadu obskurní televize. Jinými slovy, trochu chytřejší pes po tom ani neštěkne.

3 4
možnosti
MK

Tak jsem si zjistil kdo ten Dowis je a zjistil jsem,. že zcela nepodstatná postava. A vůl to asi bude, když řekl, že jeho team chce podat na Bílou žalobu. :-):-)

1 9
možnosti
HV

Máte ode mne karmu. Finále bylo jediný večer, kdy jsem se na Talent dívala a mé pocity z chování paní Zaňákové byly stejné jako máte Vy. Zpívá dobře, ale  měla by podle mne raději mlčet, nebo se vyjadřovat pouze jednou krátkou větou.

13 0
možnosti
TS

Nejhorší na tom je, že Bílá si hraje na velkého guru dnešních náctiletých, infikuje je těma svýma sluníčkama-lidičkama-řečičkama a teď navíc i falešností a pokrytectvím. Já bych mládež učila jiným zásadám: Kdo se snaží a je nejlepší, zaslouží si plnou odměnu. Kdo má ranec peněz a chce dělat lidi šťastné, má sáhnout do vlastní kapsy (viď, Lucko?). Aby bohatý člověk vyvíjel tlak na méně majetné a nutil je k charitě, ačkoliv dlouhé měsíce tvrdě pracovali podle jasně stanovených pravidlel vč. vyhlídky na výhru, je nefér. A ještě víc nefér je tlačit je k tomu v přímém přenosu s výrazem světice, takže většina z nich asi těžko řekla to, co opravdu cítila. 3x hurá Alexovi ;-)

18 1
možnosti
Foto

Líp jste to napsat nemohla!!!R^

4 1
možnosti
BM

Přenos jsem též nesledoval-podobné estrády nemusím-ale pustil jsem si klip. Popravdě ani bych nemusel. Od Hanky Zaňákové se to dá čekat. A ten její synáček, to je namyšlený fracek. Co jiného si člověk myslet od sedmnáctiletém výrostkovi, který suvérně poskytuje rozhovory a hodnotí kde co.....

6 3
možnosti
MK

Kdo to je Alex Dowis? Mě v poslední době ty mediální šašci nic neříkají

2 5
možnosti
TS

Tohohle si najděte, stojí za to ;-) je to kolega nedávno zesnulého pana Jiránka, dělali spolu na animovaném filmu, který teď A.D. bude dokončovat sám. Jeho světelné malování je fakt originální a precizně dotažené R^:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3857x
Docela obyčejný člověk s dost možná tím nejobyčejnějším názorem na dění kolem. Kdybych měl všechno dusit v sobě, byl bych nervózní a nevrlý.