Jestli je Alex Dowis vůl, pak je Lucie Bílá kráva!

Jistě mnoho lidí (ne)vidělo velké finále soutěže Československo má talent. Já ne. Na pořady tohoto druhu se většinou nedívám, ale nemohl jsem si v pondělí nevšimnout, že se o čemsi šeptá. Šepot se dnes ráno změnil v hlasitou řeč a já si dovolím souhlasit s panem Alexem Dowisem. Realizační tým zvažuje žalobu a já plně souhlasím. Lucie Bílá tentokrát šlápla hodně vedle a já doufám, že jí to jenom tak neprojde.

O co vlastně kráčí?

Produkce nabídla finalistům soutěže, aby se o výhru 100 000€ rozdělili procentuálně podle počtu hlasů. Od začátku se ovšem hrálo o jednoho vítěze. Ať už se jednalo o soutěže pěvecké či talentové, či typu Big Brotheru, vždy zvítězil jeden. A byť by mělo být vítězství nejtěsnější, tak by to mělo zůstat i nyní. Minimálně proto, že by se ostatní soutěžící řadící se za skutečným vítězem obohatili v jeho neprospěch. Soutěže mají pravidla a Československo má talent jasně dokázalo již v průběhu, že pro ně toto neplatí.

Záznam z finále jsem si pustil až v pondělí. Neodolal jsem. A nevěřil jsem, co se tam na pódiu a před ním odehrálo. Už sama nabídka mne překvapila. Zdálo se to velkorysé, ale pro koho? Rozhodně ne, pro skutečného vítěze. Jak by k tomou přišel?

Dlouhé omýlání frází o velkorysosti, o tom, za jakých podmínek se dělení uskuteční, nekonečné opakování, že kdokoliv může nesouhlasit. Lucii Bílé se to hovoří celkem hezky. Ale narovinu. 100 000€ zase taková pecka není a dělit to devíti? Místo na dům mám na ojetinu. Lucka je za vodou a tyhle věci neřeší, nemusí. Co ale soutěžící? Skutečně jim ke startu kariéry stačí 10000€. Nemyslím si, zvlášť, když je jich na výhru třeba 10. Myslím, že Lucie nabízela velkorysost jen ze svého úhlu pohledu. Sedm "statečných" již řeklo své šťastné ano.

"NE" z úst Alexe Dowise, ale všechny překvapilo a Lucie Bílá, naše "něžná" sněhová královna, samozvaná bohyně dobra odpověděla. A ne jako dáma, ale jako hulvát, který nemá úroveň. Co naplat, že to uvedla několikerou prosbou o omluvu, ale v přímém přenosu nazvala soutěžícího VOLEM!!!

Neomluvitelné a žalovatelné. Doufám, že dohry bude řešit soud, protože tohle si tato "dáma" nemohla a nemůže dovolit!

Arogance moci v ryzí podobě. Vše to působilo jako: "Já jsem měla vymyšlený jiný scénář a Tvůj názor mi to pokazil!" Lucie Bílá, označila Alexe volem a dost se rozčílila. Jako malé dítě, které se vzteklo, když prohrálo. Když prostě nebylo po jeho. Soutěžící evidentně zase tak na výběr neměli. Je mi teď jen líto Alexovy dcerky. V její kůži bych být nechtěl. A jestli je Bílá alespoň charakter, zajde do školy to zahladit a vysvětlit. Děti pak rády zapomenou, že se něco stalo, Bílá nebude "kráva" a Alex bude v klidu a jeho dcerka taky.

A pokud věci nenapraví, měřil bych stejným metrem. Lucie Bílá, Ty jsi KRÁVA!!!!

 

Z některých věcí je mi skutečně smutno!

 

Autor: Lukáš Vojtek | pátek 30.11.2012 10:20 | karma článku: 34,25 | přečteno: 2625x