Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pokaseda

Hyena

a dalšíí větu píši velmi nerad. Bohužel jsem usoudil, že nazvat někoho hyenou je hnusné. Podle starých zvyklostí, že jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá a nebo že na hrubý pytel se musí dát hrubá záplata.

Tak v tomto smyslu musím říci, že to co jste napsal je nesporný důkaz,že hyena v přeneseném smyslu jste vy pane autore. Vím, že jsem skutečným hyenám ublížil.

Budete -li mít štěstí jako já, dočkáte se vysokého věku, potom bude-li se morálka vyvíjet jak v poslední době, tak vám stejní grázli jak jste vy budou na počkání kroutit krkem a od komunistických potentátů za to budou dostávat vyznamenání.

 Vaším statečným názorům ČEST.

0/0
25.10.2012 10:36

plooter

Re: Hyena

Děkuji za Váš komentář. Jste tedy muž v pokročilém věku, proto Vaši krátkozrakost omlouvám. Kdybych se měl totiž zachovat jako jste se zachoval Vy, musel bych Vás chtě-nechtě, nazvat GRÁZLEM. Hájím Vás a Vaše zájmy, přesto mi nadáváte do grázlů, musím si holt udělat o Vás patřičný obrázek. A momentálně je mi smutno z Vás.R^

0/0
25.10.2012 11:15

plooter

Re: Hyena

Jůůůů....a Vy jste mě vlastně nazval grázlem i hyenou....takže podle Vašich predickí byste byl vlastně totéž fuj, ani opakovat se mi to nechce). Ve Vašem pokročilé věku bych čekal více soudnosti a více moudrosti.

0/0
25.10.2012 11:21

assco

to je katastrofa kam naa dovedla.moralka z dob komunizmu

Nekradte nase penize... Muzete mi to prosim vysvetlit? Kdo krade? Papalasi. Jak kradou? Nechteji mi zaplatit plomby a musim je platit sam... Za koho rozhoduji papalasi? Za VZP, ostatni pojistovny jsou soukrome. Co udelam ted? Podivam se jake jsou podminky jinde.... Mimochodem... Zdravotni system stoji hodne take muzi ve vasem veku kteri se predvadeli na motorce/lyzich/adrenalinovem sportu atd... atd... Delat kvuli plombe co mam v puse tri za pul zivota revoluci ..... A tahat do toho dokonce "ty duchodce na nez doplaime". Predpokladam, ze jiz za nedlouho mezi duchodci budou vasi rodice, kteri vam, svete div se, dali zivot....

0/0
25.10.2012 7:40

plooter

Re: to je katastrofa kam naa dovedla.moralka z dob komunizmu

Pokud si přečtete článek a nejste si jistý, o čem vlastně je, nediskutujte. Mohl byste působit směšně, což momentálně působíte;-)R^

0/0
25.10.2012 9:01

marka40

Re: to je katastrofa kam naa dovedla.moralka z dob komunizmu

Taky to tak vidím.

0/0
25.10.2012 10:06

Josef Kobylka

Neurážejte hyeny. Jsou to velmi užitečná zvířata, která

Vás nikdy o nic neokradla, ani neokradou. To dokáží jedině lidé. Za urážku hyen dávám RvRvRvRvRv

0/0
24.10.2012 14:25

plooter

Re: Neurážejte hyeny. Jsou to velmi užitečná zvířata, která

Omlouvám se všem hyenám světa, krom těm našim:-)

+4/0
24.10.2012 14:27

Streit

Protože

Šéfem správní rady VZP je Marek Šnajdr:

http://streit.blog.idnes.cz/c/121319/Marek-Snajdr-by-nemel-vyskakovat.html

A ředitelem Horák dosazený Rathem... :-/

0/0
24.10.2012 13:58

dr toopee

Re: Protože

ano, je to tam banda, z níž je člověku málem na zvracení. horáka si - pravda - příliš nevybavuju, ale z pana šnajdra se mi zvedá kýbl

0/0
24.10.2012 15:46

jmajaku

Hyeny

Asi jsem smutný stejně jako autor článku. Jsme národ diskutérů,kteří u piva a doma ví jak na to,ale skutek utek.

Národ má takové vedení jaké si zaslouží.Právdoláskaři s objímáním a velkou náručí to nevyřeší.Potřebujeme

nové zákony,které donutí tu partu mafiánů a hyen obrátit kapsy a zjistit kolik nakradli,peníze vrátit a  podle zásluhy hochy" kteří spolu mluví " poslat i s mafiány do chládku.Až se vyčistí chlév a nebude obava že se vše rozkrade budu pro registrační pokladny všude a pak snad národ pochopí,že vyžadovat účtenku znamená peníze i na zdravotnictvi a bezplatné školství.Vše co projde bankovním účtem se nedá odnes v krabici a poslat do daňového ráje.No a že si mladí budou ukládat peníze na lepší důchod a péči ve zdravotnictví ve stáří, je jasné.Ale ne teď -to je rovnou dávají do kapsy pana Kalouska a jeho mafiánských hyen.

+3/0
24.10.2012 13:27

plooter

Re: Hyeny

Dobře napsáno, souhlasím.

Nemyslím si, že bychom potřebovali nové zákony, potřebujeme se jen vrátit k základním normám jako jsou slušnost a víra v dobrou věc. Bohužel tento faktor vymizel a zůstali nám jen politici pro pláč. Volby jsou nutné, smutné je, a to převelice, že stačí, aby přišlo k volbám 16% lidí a stejně platí. Celé je to voľaké smutné...R^

+2/0
24.10.2012 13:41

kOBLICH

Re: Hyeny

Volby jsou podle ústavy samozřejmě platné, i kdyby přišel jen jeden volič, ale myslíte, že by byly jinými státy za platné uznány? Jiný účinný způsob, jak projevit skutečný nesouhlas se stávající politickou garniturou mě nenapadá, ovšem je otázkou, co by se stalo pak, protože žádní slušní lidé, věřící v dobrou věc, kteří by chtěli vládnout tomu prolhanému, zbabělému, zkorumpovanému a zlodějskému zbytku národa zde prostě nejsou. A za zády současných politiků se skrývají ještě mnohem horší, kteří, jakmile by se chopili moci, tak by hbitě zajistili, aby už nikdy k žádným projevům nesouhlasu s jejich vládou nemohlo dojít.

A vovaké smutné to je, protože, ač si to nikdo zatím nechce připustit, se schyluje k celoevropské občanské válce...

+2/0
24.10.2012 14:00

Gmurr

ja bych se misto nadavani koukla

jak je to jinde. Kolik se plati za plomby v ceskem okoli. A ze se rozkrada? To nejen ve zdravotnictvi.

0/0
24.10.2012 12:49

plooter

Re: ja bych se misto nadavani koukla

To mi přijde jako...nechutná? Tak já už neuvařím....

Já si to zaplatím, vydělávám dost, ale jsou tady také staří, kteří mají být zajištění z těch rozkradených peněz!! Těm řekněte: "Co tady šišláte, kde máte zuby? Víte co to stojí v USA? Nefrflejte a plaťe, však to tady je solidní."!!

+4/0
24.10.2012 13:00

Gmurr

Re: ja bych se misto nadavani koukla

Nemluvim o USA. Nerozumim, co tim chcete rict,

0/0
24.10.2012 19:39

osvobozeni

Děkuji, snad jsem pochopil text, na rozdíl od čtenářů

udatně bránících výhody, které nám dává např. ona VZP nebo jiné další skvělé zdravotní pojišťovny.

V Austrálii existují 2 - slovy: "dvě", zdravotní pojišťovny. Medicare a Medibank. Medicare je pro Australskou veřejnost (Medicare is Australia's publicly funded universal health care system,) a Medibank pro všechny ostatní (Greate cover, easy claims, we'll tell it like it is - that is Madibank).

Nikdo tam nevyhazuje peníze na pitominy, a rozhodně nemám pocit, že by zrovna Austrálie byla nějaký socialistický ráj. Nicméně vybrané peníze jsou do zdravotnictví a ne politikům, kteří je následně přerozdělí.

Je povinností státu - proto si ten stát platíme - ochránit svoje občany nejenom před, násilníky, podvodníky, lichváři, nepoctivými obchodníky, ale zrovna tak před zvůlí, arogancí, neschopností a kurupčením vlastních úředníků a volených orgánů - politiků. - A děje se to? Neděje!

+11/0
24.10.2012 12:19

vic7859

Re: Děkuji, snad jsem pochopil text, na rozdíl od čtenářů

Dekuji za clanek. R^R^R^

0/0
24.10.2012 22:43

osvobozeni

Re: Děkuji, snad jsem pochopil text, na rozdíl od čtenářů

já ho nepsal, já na něj pouze reagoval. :-)

0/0
25.10.2012 6:14

Levicovy.Pravnik

Takže když půjdu na preventivku

a budu potřebovat plombu, tak odejdu s dírou v zubu protože nebudu mít na zaplacení(budu zrovna bez práce) ani té obyčejné plomby.

0/0
24.10.2012 12:11

plooter

Re: Takže když půjdu na preventivku

Do křesla si bez složení vratné zálohy nesednete:-) A protože za plombu bude 400 a v čekárně bude 12 pacošů a do huby si nevidíte a plně věříte zubařovi..zače se to sekat bez rozmyslu a plombu si odnesete pokaždé...400 domů se hodí ;-)

0/0
24.10.2012 12:16

rachitico

Autore

Problém je v tom, že stát nezvýšil platby za své  pojištěnce už asi 5 let. DPH na léky stouplo o 5 / ?/ procent. Většina léků šla cenově nahoru, populace stárne, systém se stává neufinancovatelný....Amalgamové plomby neměly být vůbe hrazeny už 20 let, tak jako nejsou hrazeny nikde ve světě.Konec socialismu , alespoń u zubaře.V případě plomb vás nikdo neokrádá. Otázkou je proč máme tolik pojišťoven, když neposkytují komerční pojištění, k čemu je iZIP...atd.

+2/0
24.10.2012 12:04

plooter

Re: Autore

Ještě jednou na vysvětlenou. Souhlasím s tím, co jste napsal. Ale kdyby se všechny ty rozkardené peníze vrátili zpět do zdravotnictví, byl by i nadále systém neufinancovatelný? Můj skromný odhad rozkradených peněz společností VZP a dalšími se jistě bude pohybovat kolem 50 miliard? To už je balík, který by mohl spustit lavinu, která by ve finále mohla přinést nějaký zisk do státní pokladny, nebo ne? Tím myslím zdravotní péči, tím výkonější zaměstnance, obecně lepší nálada, vyšší produktivita a tím i zvýšená produkce, lidi by nebyli zlomení....vše je o penězích.

;-€

+2/0
24.10.2012 12:34

pitbulek

údiv

nevycházím z údivu jak tady všichni diskutující se snaží autora přesvědčit že to je kapitalismus ale nikdo opakuju nikdo se nezastaví nad smyslem toho blogu který zcela jasně poukazuje na zlodějinu od hlavy až po paty našich rozmilých vládnoucích bossů kteří maj tak ohromné majetky že to uráží nás kteří to zaplatili ze svých kapes a kteří jsou naprosto bezmocní cokoli změnit. Podle mě by snad pomohla intervence mimozemšťanů kteří by tyto hyeny odklonily někam mimo naši sluneční soustavu a zavedli by tady přísný řád kontrolovaný nezávislými dozorčími a až by se češi naučili slušnosti tak by nám opět předali vládu a odkloněné by nechali vládnout sami sobě někde jinde. přeji všem krásné sny.

+6/0
24.10.2012 11:52

plooter

Re: údiv

Děkuji, první pochopení článku. A já si myslel, že se tady na idnesblogu pohybuje inteligentní většina (bez urážky).

+1/0
24.10.2012 11:53

pavel 99

Re: údiv

no autor sice mává "luxusními paláci" či platy, nicméně ty se vejdou do 4% prostředků na provoz. Tudíž i kdybychom prostředky snížili (3%? 2%? 1%?) tak kolikpak to vcelku udělá? Sníží se doplatky o korunu? O dvě?:-/

+1/0
24.10.2012 12:35

plooter

Re: údiv

Prosím o započítání desítek miliard na nesmyslná sídla:-)

0/0
24.10.2012 12:37

pavel 99

Re: údiv

ale i ty jdou z provozních nákladů, nebo odkud myslíte?8-o

0/0
24.10.2012 12:46

rachitico

Autore, doporučuji vám

přečíst si články blogera Víta Kučíka : Italské zdravotnictví I.a II. Pak můžeme diskutovat.

0/0
24.10.2012 11:49

plooter

Re: Autore, doporučuji vám

Diskutovat o čem, četl jste článek?

Já si plně uvědomuji úroveň našeho zdravotnictví v porovnání s ostatními, cestuji celkem dost. Ale tento člověk je spíš o tom, proč tahat peníze z lidí a ne z rozkrádaček? Proč se toleruje VZP, moloch, který zdravotnictví poslal do kytek a chce se to teď znovu po obyčejných lidech?

0/0
24.10.2012 11:52

rachitico

Re: Autore, doporučuji vám

VZP má především ony zmíněné státní pojištěnce., které nikdo nechce.

Ten článek si ale opravdu přečtěte, možná se vám otevřou oči.

0/0
24.10.2012 11:57

KarelV

To je přece KAPITALISMUS !!!

Čemu se proboha divíte? ... Že akcionáři (VZP) chtějí svá procenta ??? 8-o ... Pokud se to nelíbí vám ani ostatním lidem v ČR, budete si muset přiznat, že kapitalismus holt asi není to pravé ořechové pošušňáníčko...  ;-D ;-) 

Kapitalismus je (dobrý) pro akcionáře, pro schopné (= BOHATÉ). Tak je to. Tak - a ne jinak. ;-)

+1/0
24.10.2012 11:25

plooter

Re: To je přece KAPITALISMUS !!!

Postupně se ale rozkrývá, že většina těch schopných svou schopnost založila na podvodu nebo sprosté krádeži...děkuji nebrat:-)R^

0/0
24.10.2012 11:27

littlemoon

Re: To je přece KAPITALISMUS !!!

Kapitalismus by to byl kdyby ZP bylo dobrovolné a ne státem nařízené s možností výběru a konkurence a zdravotnictví bylo soukromé a ne polostátní řízené z MZ .

+1/0
24.10.2012 11:38

plooter

Re: To je přece KAPITALISMUS !!!

Ročně jim nasypu desetitisíce a oni mi dají solidární příspěvek 400 Kč a ještě mi nadiktují, na co ho použít:-) Nákaza hadra.[>-]

+1/0
24.10.2012 11:45

rachitico

Re: To je přece KAPITALISMUS !!!

Ve Švýcarsku se zdravotní pojištění na stomatologickou péči nevztahuje, stejně jako v USA. Všude v Evropě

je stomatologická péče dražší. Amalgamové plomby se měly hradit už 20 let.

0/0
24.10.2012 11:47

plooter

Re: To je přece KAPITALISMUS !!!

Když nebudu muset platit vše ostatní na co mi jde pojištění, rád si plombu uhradím;-) Problém s pochopením systému nemám, zdravotní péče si vážím, máme ji na skutečně dobré úrovni, ale já tady píšu o rozkradení desítek miliard, které na zdravotní péči byly primárně určené! Kde jsou?

+2/0
24.10.2012 12:36

Karl Novak

Ale kdepak, žádný kapitalismu, to je státní dirigismus !

Současný systém zdravotnictví není ani trochu kapitalistickým.

VZP není soukromá instituce závislá jen a pouze na dobrovolných platbách od zákazníků.

Povinné přispívání do VZP nemá se svobodou a kapitalismem nic společného.

+1/0
24.10.2012 11:46

rachitico

700 Kč za státního pojištěnce / je jich 5 mln/

měsíčně a 2700 za zaměstnance nemůže zdravotnictví ufinancovat. Zdravotníci už vás nechtějí sponzorovat.

Na platy zdravotníků  jde u nás 40% rozpočtu, za komunistu to bylo 30%, v EU 60%. Víte co? Skočte k řezníkovi a žádejte po něm 1 kg šunkového salámu za 40 Kč a zedníkovi zaplaťte 30 kč na hodinu. Zdá se,že socialismus ve zdravotnictví končí.

+2/0
24.10.2012 11:16

plooter

Re: 700 Kč za státního pojištěnce / je jich 5 mln/

Ale já nechci, aby mne sponzorovalo zdravotnictví! Já chci, aby se na zdravotnictví přestalo parazitovat! Hledají se miliardy a přitom je to do očí bijící? V čem je ředitel pobočky VZP víc, než špičkový chirurg? Proboha!

Politici rozkrádají Vaše peníze, pouzí zaměstannci VZP berou víc, než lékaři. O tom je článek. Ne o tom, že bych chtěl péči zdarma!!!!

+3/0
24.10.2012 11:26

rachitico

Re: 700 Kč za státního pojištěnce / je jich 5 mln/

No jinde zase komerční zdravotní pojišťovny generují zisk, čili také "okrádají"pojištěnce- U nás to klidně může

skončit komerčním pojištěním.... Amalgamová plomba je prkotina proti tomu, co zřejmě nastane-

Ve financování zdravotnictví musí nastat změna, systém mele z posledního....

0/0
24.10.2012 11:45

hovn

Máte sice pravdu,

zároveň smůlu, protože vaši spoluobčané si většinově přejí aby jim stát utahoval smyčku kolem krku pod lákavou vějičkou služeb státu - jednoduchým nevysvětlíte korelaci mezi utahováním smyčky a velikostí státu Můžete si také myslet, že stát je spravedlivý a o všechny se postará, ale to pak vám pak není pomoci.

+3/0
24.10.2012 11:08

pefben2

Re: Máte sice pravdu,

Pravdu máte Vy. Autor evidentně nepochopil o co běží. Jinak by neuvedl ten přihlouplý příklad s povinným ručením, kde je konkurence......

0/0
24.10.2012 11:20

plooter

Re: Máte sice pravdu,

Pes psa nežere, viz konkurence v telekomunikacích...je to stejné. Na co je nám konkurence, když je to státem nařízené? Navíc existuje jakási nepsaná dohoda mezi jednotlivými pojišťovnami, takže nikdo nepoleze nějak extrémně dolů  aby byl blíž klientovi ;-)

+1/0
24.10.2012 11:47

stařec bez moře

řešení je prosté

extrakce a co nejrychleji úplné protézy

0/0
24.10.2012 11:06



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.