Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na ANO-NE by neprošel nikdo. Vždyť i Nečas byl zvolen nějakými 20% a o těch se mu nyní může jen zdát. Ale on, ve své sebestřednosti a touze po korytu to považuje za silný "mandát".

2 1
možnosti

kdyby Vám někdo platil za to, že v té hospodě u toho stolu sedíte, také byste se toho fleku držel jak h... košile

5 0
možnosti
Foto

No, já právě nevím. Když tu hospodu přeměním na veřejnost, tak by mne myšlenka na to, že nemohu bez povšimnutí a bez zlých pohledů ani v klidu na nákup nebo domů nebo do kina nebo divadla nebo prostě kamkoliv...ten by mě asi z té hospody hnal. Já bych s tím pocitem, že mne nenávidí celý národ asi nechtěl žít za žádné prachy.

2 1
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3857x
Docela obyčejný člověk s dost možná tím nejobyčejnějším názorem na dění kolem. Kdybych měl všechno dusit v sobě, byl bych nervózní a nevrlý.